eerste paar dagen in Sliema - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu eerste paar dagen in Sliema - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen in Sliema

Door: Jorn

10 Mei 2016 | Malta, Sliema

Eerste paar dagen achter de rug in Malta. Tot nu toe hebben ik en Ruben vooral samen rond gekeken in Sliema. Ook hebben we al flink wat eten en drinken ingekocht want dit moet natuurlijk ook gebeuren. Tot nu toe best redelijk weer gehad en het word steeds iets beter. In Nederland was het al een paar dagen 27 graden maar dat gaan wij toch ook echt morgen halen hier in Malta! We hebben ons ook al van onze sportieve kant laten zien door een abonnement af te sluiten bij een gym hier in Malta en we hebben hier nu ook al 3 dagen achter elkaar gebruik van gemaakt. Is hier een stuk beter uitzicht in de sportschool dan in Nederland. Hier hebben we vanuit de sportschool een mooi uitzicht op de zee en op de hoofdstad Valetta dus we mogen niet klagen! Ook zit het in een luxe hotel dus alles ziet er pico bello uit van binnen dus is een groot plezier om hier te kunnen sporten.

Vandaag hebben we ons eerste gesprek gehad met het stagebemiddelingsbureau, zij hebben gezorgd voor de stage en we mogen verblijven in hun appartementen. We mogen trouwens niet klagen met dit appartement. Het is best groot en het complex bestaat uit maar 4 appartementen met alles er op en er aan. Maargoed, we zijn dus met de bus naar het stagebemiddelingsbureau gegaan en hier eenmaal aangekomen hebben we een gesprek gehad met Christina. Dit is ook de gene waar we over de mail contact mee hebben gehad en met haar hebben we wat dingen besproken over hoe de eerste paar dagen waren en of we er zin in hebben en wat onze verwachtingen nou precies waren. Hierna zijn we met iemand van het stagebemiddelingsbureau op weg gegaan naar de stage en hebben we kennis gemaakt met de mensen van ons stagebedrijf. Het is een leuk klein duikbedrijf met aardige mensen. Wel word het hard werken is ons al vertelt maar zal het ook vooral heel leuk zijn en als het wat rustiger is mogen we zelf ook gaan duiken, wat ook natuurlijk heel leuk is om te doen!!! Na dit gesprek met stagebedrijf zijn we weer naar ons appartement gegaan en morgen is dan echt de grote dag aangebroken waarop we mogen beginnen!! Word op tijd het bed in want morgen om half 8 beginnen.

Ik hoop jullie wat te hebben bijgepraat over mijn stage en binnenkort zal er uiteraard een update volgen :)