Al weer eventjes onderweg - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu Al weer eventjes onderweg - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu

Al weer eventjes onderweg

Door: Jorn

05 Juni 2016 | Malta, Sliema

We zijn al weer eventjes opweg en hebben vandaag onze 4de week er op zitten bij Cresta diving Centre. Ik heb het nog steeds echt heel erg naar mijn zijn en ik heb 5 dagen geleden mijn open water afgerond en vandaag mijn advanced afgerond!

Ik heb de afgelopen dagen veel gedoken! 3 dagen geleden begonnen met mijn advanced en toen op de eerste dag 1 duik gedaan in de baai. De tweede dag ben ik mee naar Comino en de Blue lagoon geweest en heb ik een keer in een hele mooie grot gedoken en een keer in een heel groot wrak van 65 meter en daarna nog smiddags ook bij een wrak uit de tweede wereld oorlog gedoken. En de derde dag ook in de baai gedoken en ook nog weer bij een ander wrak gedoken en mijn advanced daar mee afgerond!

Ik hoop het ik nu lekker veel mag blijven duiken want dat bevalt me wel lekker onder stage tijd duiken! Verder niks bijzonders hier meegemaakt. Morgen weer om kwart over 7 beginnen en hopen dat ik weer mag duiken!

• 15 Juni 2016 - 12:54

Kimberley:

Hoi Jorn,

Wat leuk dat je je duikdiploma`s haalt.