eerste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu eerste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu

eerste paar weken

Door: Jorn

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2016 | Malta, Sliema

Al de eerste paar weken achter de rug. Het begint al iets drukker te worden en het weer begint ook al beter te worden! Ook gaat het steeds beter met klanten helpen en ook met het duiken. Al bijna mijn open water gehaald en daarna ga ik ook nog mijn advanced hier halen dus dat betekent dat ik dan uiteindelijk tot een diepte van 30 meter mag duiken!

Met mijn Engels merk ik ook wel dat het al steeds beter gaat. Op het begin had ik er nog wel soms wat moeite mee en wilde ik nog wel eens per ongeluk een Nederlands woord gebruiken maar dit gaat al stukken beter! Ook is er een tijdelijke instructeur uit België bij gekomen die Vlaams spreekt en is er ook nog een instructeur die soms helpt uit Nederland dus dit is ook wel leuk. Ook komen er steeds meer Nederlanders duiken, dit is ook wel leuk maar waar je op het begin niet wist hoe je het in het Engels moest zeggen, weet ik nu soms niet hoe ik een vakterm in het Nederlands moet zeggen dus in het Engels dingen uitleggen gaat me soms nog beter af dan in het Nederlands!

Ook blijft het heel leuk om nieuwe mensen te blijven ontmoeten uit verschillende landen en is het werk ook nog steeds leuk! Het is dus nog goed uit te houden op stage! Ook zijn we al 2 keer met de instructeurs Ben en Marc naar een bbq geweest bij vrienden van Ben op een groot dakterras wat ookwel leuk is en zijn we daarna met z'n alle uit geweest, dit was dus ook wel leuk om te doen en we kunnen het dus ook goed vinden met de instructeurs en ook met de leidinggevenden.

Verder hebben we eigenlijk niet veel gedaan, we hebben vooral veel gewerkt en zo nu en dan ook zelf wat gedoken en we zijn al 1 keer met de boot weg geweest naar het eilandje Comino en de Blue lagoon, wat ook wel super mooi was! Nu nog even een weekje lekker veel werken en dan ga ik weer even voor een paar dagen naar huis om iedereen te zien dus daar kijk ik ook wel naar uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2094

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 16 Juli 2016

Stage voor 10 weken in Malta

Landen bezocht: