Richting de laatste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu Richting de laatste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu

Richting de laatste paar weken

Door: Jorn Stoop

Blijf op de hoogte en volg

22 Juni 2016 | Malta, Sliema

Ik zit al weer 6,5 weken in Malta, de tijd gaat hard! Nog steeds heel erg naar m'n zin hier dus is bijna jammer dat het straks voorbij is..
Tegenwoordig mag ik elke dag helpen bij het duiken, dus ik help de instructeur onder water met het letten op de klanten en helpen als er iets mis gaat. Dit bevalt me wel om dit te doen, mag als het mee zit nu 3 a 4 keer per dag duiken dus ben bijna alleen nog meer aan het duiken! Heb nu inmiddels al 33 duiken in mijn logboek staan en ik heb bij elkaar 35 duiken gemaakt als ik mijn alle eerste oefenduiken ook mee tel!

Ze zijn ook nog steeds heel blij met ons en Charlie heeft al gezegt dat we de beste stagaires waren die ze ooit gehad had dus dat was ook wel leuk om te horen! Met onze collega's is het ook nog steeds heel gezellig en we hebben ook 2 nieuwe duikinstructeurs bij gekregen en 1 divemaster. Een jongen uit Engeland, en een meisje uit Duitsland en een uit Estland. Het teM word dus steeds groter en het word ook steeds drukker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 2079

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 16 Juli 2016

Stage voor 10 weken in Malta

Landen bezocht: