Richting de laatste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu Richting de laatste paar weken - Reisverslag uit Sliema, Malta van jornstoop - WaarBenJij.nu

Richting de laatste paar weken

Door: Jorn Stoop

22 Juni 2016 | Malta, Sliema

Ik zit al weer 6,5 weken in Malta, de tijd gaat hard! Nog steeds heel erg naar m'n zin hier dus is bijna jammer dat het straks voorbij is..
Tegenwoordig mag ik elke dag helpen bij het duiken, dus ik help de instructeur onder water met het letten op de klanten en helpen als er iets mis gaat. Dit bevalt me wel om dit te doen, mag als het mee zit nu 3 a 4 keer per dag duiken dus ben bijna alleen nog meer aan het duiken! Heb nu inmiddels al 33 duiken in mijn logboek staan en ik heb bij elkaar 35 duiken gemaakt als ik mijn alle eerste oefenduiken ook mee tel!

Ze zijn ook nog steeds heel blij met ons en Charlie heeft al gezegt dat we de beste stagaires waren die ze ooit gehad had dus dat was ook wel leuk om te horen! Met onze collega's is het ook nog steeds heel gezellig en we hebben ook 2 nieuwe duikinstructeurs bij gekregen en 1 divemaster. Een jongen uit Engeland, en een meisje uit Duitsland en een uit Estland. Het teM word dus steeds groter en het word ook steeds drukker.